donderdag 15 december 2016

Weer terug

Het is meer dan een jaar geleden dat ik geschreven heb op mijn blog...
Ik ben actiever geweest op Facebook en Instagram, maar merk toch dat ik daar minder kwijt kan en/of ander soort bereik heb.
Ik ben dus van plan om mij hier weer wat vaker te laten zien.
En ik begin met een mooie fotoserie die ik vandaag gemaakt heb op het strand. Het was heerlijk weer hier in Zeeland en dan is de kans op een mooie zonsondergang aardig aanwezig ;)
Dus mijn camera gepakt en op pad gegaan...


























Het was echt heerlijk en prachtig op het strand en ik heb lekker een stuk gelopen. Voor sommige foto's ben ik door de knieën gegaan en vlakbij de zee gaan staan, dus ik had een beetje natte sokken en broek, maar dat hoort erbij ;)
Het was ook fijn rustig op het strand, een enkele hardloper of wandelaar (met hond) en verder niemand! Zalig dat vrije gevoel...
Ik ben zeker van plan dit soort dingen vaker te doen :)
En binnenkort ook weer wat meer berichten van mij op mijn blog dus!
Tot later!



Follow on Bloglovin




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.