woensdag 18 november 2015

Alweer een jaar verder

Hoe snel kan de tijd gaan... het is alweer een jaar geleden dat Soraya bij mij kwam wonen. Het duurde enige tijd vanaf de adoptie te hebben ingevuld tot het moment dat ik haar op mocht halen bij het gastgezin. Maar nu na een jaar heb ik nog steeds geen spijt van mijn keuze voor haar. Ze is van een angstig en verlegen poesje veranderd in een speels, nieuwsgierig, lief en zacht kroelkontje. Lekker eigenwijs en altijd vrolijk.

 In de auto, opweg naar het gouden mandje

 De eerste avond, gluren vanaf de trap

 De eerste dagen alles in de gaten houden

 Spelen op de kast (veilige hoogte)

 Eerste keer knuffelen (in de keuken)

 Eerste keer slapen op de vensterbank

Eerste keer in de tuin

 Boompje klimmen, wie pakt wie (3 tegen 1, hihi)

 Ze vindt het heerlijk in de tuin

 Lekker tegen Goofy liggen

 Beschut plekje gevonden tijdens warm weer

Heerlijk plekje in de stoel

Ze heeft haar draai dus aardig gevonden. Het enige wat ze nog niet zo leuk vind is als er visite is. Dan gaat ze altijd op de kast zitten. Maar ik denk dat ze dat in de toekomst ook wel minder eng zal gaan vinden. Ik struikel bijna elke dag over haar, dus de rest komt ook wel goed denk ik! Ik hoop nog heel erg lang van haar te kunnen genieten.


Follow on Bloglovin




2 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat het nu zo goed gaat, het is een prachtig beestje. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat was uit 2015 zie ik net, we zijn dus alweer een jaar verder hahaha. ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.