woensdag 26 augustus 2015

Heel veel leuks gemaakt

Het is wel heel lang heel stil geweest van deze kant.....
Maar ik heb niet stil gezeten...
Ik heb het momenteel sowieso druk met werken en daar valt eigenlijk niks over te bloggen...
Wel heb ik zo nu en dan nog wat foto's op Instagram gezet (dat gaat toch sneller ;) ).
Ik heb de laatste tijd veel nieuwe oorbellen gemaakt van mooie bloemen kralen en filigraan kralen, ik ben zelf heel blij met het resultaat:
 Groen met glaskralen

 Roze met glaskralen

 Roze met dubbele kelk

Bruin met glaskraaltjes

 Blauw/groen met glaskraaltjes

 Blauw/aqua met glaspareltjes

 Blauw met dubbele kelk

 Koningsblauw met glaskraaltjes

 Paars met glaskralen

 Paars met dubbele kelk

 Rood met glaskralen

 Oranje met roosjes

 Rood met glasparels
 Rood/roze met drie kelkjes

 Zalmroze met glaspareltjes

 Wit met zilver

 Zwart met glaskralen

 Wit met oranje

 Geel met glaspareltjes

 Geel met wit

 Oranje met glasparels en filigraan

 Roze met glaspareltjes

 Roze met glaskralen

 Rood met roosjes

 Roze met brons en rosé

 Roze glasparels met brons filigraan

 Zalmroze met wit en glaskraaltjes

 Zalmroze met roosjes

Ze zijn heel leuk om te maken en ik ben nog volop bezig. Deze mooie oorbellen zijn te koop via mijn Facebookpagina ! Welke vind jij het mooist?



Follow on Bloglovin




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.