zaterdag 16 mei 2015

Nog meer tuin en moestuinieren

Vandaag weer heerlijk in de tuin gezeten. Wat kan ik er, sinds ik vorig jaar een deel heb aangelegd, toch van genieten. Heerlijk al dat leven!

 Mini-waterlelie laat de blaadjes al zien

Joepie! Mijn mini-waterlelie heeft er zin in en de roos die vorig jaar nog niet gebloeid heeft, ook! Ik ben heel benieuwd hoe ze er uit zien als ze echt gaan bloeien.

 Roos 'Rosa Tour de Malakoff' in de knop

Vrolijk plantje ter opvulling

 Mijn gipskruid doet het ook

 Vrouwenmantel met druppels

 Lekker chillen in het zonnetje

 De eerste bloemetjes van de Hortensia worden zichtbaar

 Nu nog klein

 Soraya heeft een fijn plekje gevonden

Vandaag heb ik nog wat potten buiten gezet met moestuintjes van de AH, ze doen het tot nu toe allemaal! Zo leuk!

 Basilicum

 Broccoli

 Prei

 Worteltjes

 De enige Geranium die ik wel leuk vind (vanwege het blad)

Vlak voordat ik vanmiddag naar binnen wilde gaan hoorde ik "plok" op de aarde en zag dit verse eierschaaltje naast mij liggen. Daar werd ik zo blij van! Ik weet niet van welk vogeltje het is, maar op de foto zie je dat de binnenkant nog vochtig is. Ook kwam deze vlinder even uitrusten in mijn tuin.

 Net geboren :)

 Even uitrusten

Vogeltje dat ik ooit van mijn oma kreeg

Genoeg om heel blij van te worden dus!


Follow on Bloglovin




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.