dinsdag 28 april 2015

Koningsdag 2015

Ze hadden nou niet echt supermooi weer afgegeven voor Koningsdag, maar gelukkig viel het erg mee en kon ik weer op pad voor de jaarlijkse vrijmarkt. Ondanks dat ik pas rond lunchtijd mijn rondje kon doen (zoals elk jaar), ben ik weer goed geslaagd.
Ik vond een paar hele leuke riemen voor mijn broeken.

Leuke riemen gevonden

Ook vond ik een ingelijst borduurwerk waar een stel jonge gasten vanaf wilde, dus was maar één eurootje :) Ik wil er een kussen van maken denk ik.

Leuk herfsttafereel

En ik kwam ook deze twee schattige spiegeltjes tegen die je uit kunt klappen.

Schattige spiegeltjes

En ik heb een heleboel materiaal gescoord om weer leuke sieraden en andere knutsels van te maken.

Weer nieuw materiaal

Ik kwam ook nog twee Boerenbont kopjes en een schaaltje tegen en nog wat materiaal voor een vriendin van mij. Heel goed geslaagd dus!
Zijn jullie ook goed geslaagd deze Koningsdag?


Follow on Bloglovin




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.