maandag 23 maart 2015

Voor het eerst in de tuin

Vandaag was dan de grote dag... Soraya is voor het eerst buiten in mijn tuin geweest!
Ik had een beetje een tegenvaller vanmorgen en omdat het best mooi weer was, besloot ik lekker mijn zinnen te verzetten in de tuin. Dat vond ik best spannend omdat ik niet wist hoe Soraya zou reageren. Maar ja, eens moet de eerste keer zijn. 
Als eerste ging ze op onderzoek uit in de kelder en toen kwam ze met een klodder spinnenwebben op haar kop de tuin in....
Heel voorzichtig ging ze op onderzoek uit en heeft de hele tuin geïnspecteerd. Ze is zelfs over de schutting geweest en heeft op het dakje van de buren lopen scharrelen.

 Op onderzoek uit

 Lekker frisse lucht (en spinnenwebben...)

Zelf ben ik aan het opruimen en snoeien geweest in de tuin. En volgens mij heeft alles de winter wel doorstaan (maar ja, zo streng is de winter niet geweest).

 Al volop in bloei

Hortensia heeft er ook weer zin in

Toen ik  klaar was in de tuin, had ik nog wel het "probleem" dat Soraya nog buiten zat. En hoe kreeg ik haar weer binnen....? Ik heb vanaf het begin geschud met de bus brokjes (binnenshuis) en dat heb ik nu ook gedaan.... En gelukkig werkte dat. Dus nu maar hopen dat dit dè manier is om haar altijd binnen te krijgen ;)


Follow on Bloglovin




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.