woensdag 4 maart 2015

Staaldraad en bloemen

De laatste tijd heb ik weer veel gemaakt, met name sieraden. Ik had al wat foto's op mijn Instagram geplaatst. Ik kon ergens een leuke partij bloemenkralen kopen en ben hiermee lekker aan de slag gegaan. Het resultaat is voor mensen die van grote opvallende sieraden houden, want de bloemen zijn erg groot (ik dacht eigenlijk dat ze iets kleiner zouden zijn, maar ach). Het is heel leuk om deze opvallende sieraden te maken, ik wordt zo vrolijk van die bloemen :)
Ik heb een aantal oorbellen gemaakt en een paar kettingen, en vooral die laatste wil ik nog meer van gaan maken!

 Geel met goudkleurig

 Blauw met hartjes

 Roze met transparante iriserende kraaltjes

 Rood met glasparels en kunststof facet

 Oranje met kettinkjes en verschillende kralen

 Groen met glaskralen en kettinkjes

Blauw met glasparels

 Rode bloemen met facetgeslepen Tjechische glaskralen en filigraan blaadjes

Roze bloemen, glaskraaltjes en veertjes

Ook ben ik bezig geweest met staaldraad en dat is mooi materiaal waarmee ik leuke, sierlijke kettingen heb gemaakt.
Ook hier wil ik nog meer mee gaan doen!

 Met bruine glasparels

 Met paarse glasparels en chrysantjes

 Met rode glasparels en roosjes

 Met aquakleurige glasparels

 Met Taupé/bruine glasparels en een roos

Ik ben benieuwd welke van bovenstaande sieraden jullie het leukst vinden. Dus laat het mij maar weten! ;)


Follow on Bloglovin




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.