dinsdag 3 maart 2015

Hoe gaat het nu met Soraya...

Mijn mooie, Griekse prinsesje voelt zich nu al aardig thuis bij Goofy en mij. De eerste tijd zat ze vooral op de kast en boven in de logeerkamer. Maar steeds vaker kwam ze nieuwsgierig beneden kijken en het huis ontdekken. 

 Eerste avond, stiekem gluren

 Eerste dag, veilig op de kast

 Eerste week, observeren vanaf de trap

Spelen op afstand

Eerste keer in haar mandje

Steeds vaker bleef ze beneden en ging in haar mandje of in de vensterbank liggen en heel veel spelen. Ze heeft een favoriet balletje en dat legde ik op de trap en dan mepte zijn 'm eraf. Dat was een goede manier om haar aan mij en het huis te laten wennen. Ook spelen met een pauwenveer werkte goed.
Op een gegeven moment kwam ze een knuffeltje halen toen ik in de keuken stond, het was voorzichtig... maar het begin was er.

Slapen in de vensterbank op de laatste dag van het jaar

 Knuffelen in de keuken

 Diep slapen op de vensterbank

Inmiddels is Soraya helemaal op haar gemak, al blijft ze alert. Ze is heel lief, maar ook baldadig. En het is grappig om te zien dat haar eigenaardigheden naar voren komen nu ze zich thuis voelt. Ze is dol op papier versnipperen (gelukkig propjes en lege doosjes en niet mijn tijdschriften etc). Ook verzamelt ze schelpjes die ik in de bloempotten gelegd heb omdat ze de aarde eruit haalde. Die schelpjes kom ik overal tegen (en leg ze weer terug). Met haar balletje en pauwenveer spelen doen we ook nog steeds. En ze heeft haar verjaardag al gevierd hier, ze is op 05 februari 2 jaar geworden (volgens haar boekje). Binnenkort gaan we naar buiten in de tuin en ik ben heel benieuwd hoe dat zal gaan. Ik heb geen spijt dat ik deze mooie en bijzondere kat in huis genomen heb, want het gaat erg goed, ook met Goofy! :)

 Handig stof knippen zo...

 Lekker een doosje slopen...

Mooie meid!


Follow on Bloglovin




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.