vrijdag 2 januari 2015

Vaarwel 2014, welkom 2015

En toen was er weer een jaar voorbij. Het jaar 2014 had voor mij een mooi begin. In januari belandde ik in een kralen walhalla waar ik naar hartenlust kralen mocht uitzoeken. Dat was echt te gek! In februari heb ik het besluit genomen (enigszins gedwongen) om mijn haar nooit meer te verven en dus met een grijze coupe door het leven te gaan. Inmiddels heb ik mijn haar laten knippen en heb ik laagjes tot net boven mijn schouders. Omdat ik slag in mijn haar heb, heb ik een vlotte en flinke bos haar. Ik kreeg veel complimenten en ik ben er zelf ook wel blij mee :) In maart liep ik weer collecte voor het Reumafonds en deed ik dit voor de 25ste keer! Een kroonjaar dus! Over kroontjes gesproken, in april vierde we de eerste Koningsdag. In mei begon ik aan het opknappen van mijn tuin, waar ik in juni vrolijk mee verder ging. Ook ben ik in juni, na ruim 30 jaar, weer in Diergaarde Blijdorp geweest. Leuk om te zien hoeveel er veranderd was, maar ook dat ik nog dingen herkende. In juli kreeg ik de kroon op mijn harde werken in de tuin, de kikkers en andere beestjes hadden mijn vijvertjes gevonden! Een ander hoogtepunt in juli was dat ik nòg meer kralen heb gekregen, een hele auto vol... Ik ben nu nog steeds bezig om ze uit te zoeken en sorteren... Juli had helaas ook een dieptepunt... ik moest mijn lieve kat Muts (Ginger) in laten slapen... Ze was 15 jaar geworden en heeft 13 jaar bij mij mogen wonen. In augustus had ik het druk met werken, maar tussen al het werken door heb ik wel een Instagram account aangemaakt en gelukkig ook nog tijd gehad om een beetje creatief bezig te zijn. In september ben ik weer, met een goede vriendin, naar de grootste braderie van Europa in Lille geweest. Dat is altijd geweldig! In oktober ontving ik een leuke hartjesketting in het kader van de hartjesswap van Studio Zakka. In november beleefde ik weer een hoogtepunt, ik mocht mijn Griekse prinses ophalen bij het gastgezin! Ik heb haar Soraya (wat prinses betekend) genoemd en ondanks dat ze veel heeft meegemaakt en daardoor angstig is, gaat het heel erg goed met haar. Ze komt steeds meer los en ik heb de grootste lol met haar <3 In december had ik een rustige maand waarin ik veel aandacht aan mijn katten heb besteed en waarin ik ook veel creatief bezig ben geweest.

Ik bedank jullie voor het bezoeken en lezen van mijn blog in 2014 en ik hoop dat jullie dat in 2015 ook blijven doen! Ik wens jullie allemaal een goed, gezond, vrolijk en positief 2015 toe! X




Follow on Bloglovin




2 opmerkingen:

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.