woensdag 28 januari 2015

Sjaals

Het is nogal stilletjes van mijn kant, maar dat komt omdat het jaar niet zo goed begonnen is i.v.m. het onverwacht overlijden van een vriend en verder gebeurd er simpelweg niet zoveel hier.
Wel ben ik bezig geweest met sjaals maken. Ik heb de patronen gevonden via Pinterest en verder heb ik mijn eigen draai eraan gegeven. Leuk om te doen en ik vind ze zelf ook wel leuk gelukt :)

 Groene colsjaal

Paars/roze rufflesjaal

Bruin/rood/roze rufflesjaal

Grijs/bruine rufflesjaal

Met Soraya (en Goofy) gaat alles goed, maar daar schrijf ik later nog een blogje over!
Via Instagram plaats ik wel wat vaker foto's dan dat ik hier een blogje schrijf, dus daar ben ik ook te volgen ;)


Follow on Bloglovin




2 opmerkingen:

  1. What a beautiful BLOG !!!
    I ♥ your scarves, they are really great.
    Regards from Austria,
    Fräulein KidsliKids

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.