maandag 17 november 2014

En haar naam is...

Na het overlijden van Mutsje was het al snel duidelijk dat ik een nieuwe kat wilde. Eerst heb ik eens goed nagedacht over wat het beste bij Goofy en mij zou passen. Een kitten vond ik geen optie (voor Goofy) en besloot ik dus opzoek te gaan naar een kat die een rustig huisje zocht en al minimaal 1 jaar oud zou zijn. Dagen heb ik op internet gezocht naar de juiste match. Tientallen katten passeerde de revue en uiteindelijk kwam ik terecht bij Mirtos Animal Project omdat ik daar een kat zag die mijn aandacht trok. Tig keer heb ik de tekst gelezen en ik heb er een weekend over geslapen... En toen... heb ik het adoptieformulier ingevuld. Na een gesprek met de bemiddelaar werd ze voor mij gereserveerd. 

Hier nog Sisila in Griekenland

Na ca. 3 maanden kwam ze naar Nederland met het vliegtuig en werd liefdevol opgevangen in een gastgezin. In het begin was ze nogal angstig, maar stukje bij beetje ging het beter. Na 3 weken in het gastgezin mocht ik haar ophalen. Thuis had ik alles in gereedheid gebracht voor haar komst en ging ik goed voorbereid op pad. Het was een rit van ca. 150 KM voor ik haar voor de eerste keer in het echt zag, wat een schatje zeg! De reis terug ging prima, haar mandje stond op de passagierstoel en ze gaf geen kik. Volgens mij heeft ze zelf nog zitten dutten onderweg, hihi...

Daar gaan we dan...

Eenmaal thuis sprong ze uit de reismand en vloog gelijk onder het logeerbed en later in de douchebak. Na een paar uur kwam ze op de trap zitten zodat ze de woonkamer kon overzien. Daar heeft ze de hele avond gezeten en Goofy had het niet eens in de gaten, dat was wel grappig. Nog iets later kwam ze lager op de trap zitten en toen zag Goofy haar wel. Hij ging naar haar toe en een beetje snuffelen en kijken, dat ging wel goed dus :)

Op de trap...

Vanmorgen toen ik beneden kwam zat ze op de kast, een mooi plekje om alles te overzien en aan al het nieuwe te wennen. Nu is het een kwestie van tijd, geduld en liefde zodat ze zich hier thuis kan gaan voelen. Mijn mooie Griekse prinses komt er wel! <3

Vanmorgen op de kast

Met haar nieuwe leventje in haar nieuwe huisje heeft ze dus ook een nieuwe naam gekregen. Het betekent prinses!

Welkom Soraya!

Bron eerste foto en foto van de kaart: M.A.P.



Follow on Bloglovin




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.