vrijdag 22 augustus 2014

Veel werk

Zo, hier weer eens een berichtje van mij. Ik heb al een poosje niets van mij laten horen hier, maar ik heb het er niet minder druk om. Sowieso heb ik genoeg te doen op mijn werk in het hoogseizoen in Zeeland. En thuis ben ik nog steeds bezig met het uitzoeken van de kralenverzameling. Ik heb weer de hele winkel leeggekocht aan bakjes (schroeftorens) en ik heb een berg lege potjes gescoord overal. Mijn woonkamervloer staat vol met potjes, bakjes en doosjes die ik nog moet uitzoeken, maar ik kom er wel ;) Tussendoor heb ik ook al een paar dingen gemaakt omdat mijn handen toch wel zijn gaan jeuken bij zoveel kralen.

 Oorbellen met rode glaskralen

 Rood/roze bloemetjes

 Goudkleurige bloemetjes

 Schattige roze oorbellen

 Mooie glaskralen

Lieve paarse bloemetjes

Ketting met rode roos


Follow on Bloglovin




2 opmerkingen:

  1. mooie creaties weer! Succes met het sorteren!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Angela, heb inmiddels lelijke, maar zeer praktische opbergkastjes met lades gekocht (van die kunststof dingen) bij X-enos en daar passen precies die schroeftorentjes in, dus het wordt al een stuk leger op de vloer nu gelukkig. Nog een paar doosjes te gaan en dan is alles uitgezocht ;)

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.