donderdag 28 augustus 2014

Slecht weer, vrolijke bloemetjes

De afgelopen dagen met al die regen was een prima gelegenheid om eens wat vrolijke knutsels te maken. Ik had nog wat kraaltjes besteld (want ik heb er blijkbaar nog niet genoeg :P) en ik ben lekker aan de slag gegaan. Vrolijke bloemetjesoorbellen en een zomerse ketting kwam er onder mijn handen tevoorschijn. Om blij van te worden :)

Zomerse ketting

 Mooie paarse bloemetjes

 Schattige roze bloemetjes

 Vrolijke groen met oranje bloemtjes

Fris witte hangers

Wat is het toch heerlijk om met zulk weer fijn te fröbelen. Wat doen jullie het liefst met slecht weer?


Follow on Bloglovin




2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er heel fleurig uit. Leuk die kelkjes in de oorbellen, zoiets had mijn moeder vroeger ook voor haar kralenboompjes. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Marika, wat leuk dat je moeder vroeger kralenboompjes maakte. Daar gebruikte ze waarschijnlijk Stenboden (merk kralen) voor, of niet?

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.