vrijdag 4 juli 2014

Planten, veel planten

Afgelopen week heb ik nog meer leuke planten voor mijn tuin gekocht. Ik heb veel planten gevonden die ik op mijn lijstje had staan en daar ben ik heel blij mee! Niet alles staat in bloei omdat het voor sommige planten al te laat is met bloeien, maar hopelijk zijn ze dan volgend jaar sterk genoeg om extra mooi te bloeien. Vanmiddag heb ik nog wat foto's gemaakt van wat er zo ongeveer allemaal in mijn tuin staat. Ik kan er geen genoeg van krijgen :) 


 Bloeiend vetplantje op de korf 

 Ander schattig bloemetje op de korf

 Heerlijk geurende Lavendel

 Zeeuws Knoopje

 Ander Zeeuws Knoopje

 Astilbe 

Nog een Astilbe

Goofy had er geen boodschap aan dat ik foto's wilde maken, hij wilde aandacht ;)

 Joehoe, aandacht!!!

 Beetje vrolijke opvulling

 Margrietjes

 Schattige bloemetjes in een zinken teil

 Nog meer leuke bloemetjes in de teil

Zonnige Lantana

 Gekregen, vrolijke Gazania

 Nog een keer mijn prachtige Hortensia

 Paarse Lupine

 Mooie Sedum bij de vijver

 Purperklokje met mooi blad

 Kardinaalshoed met mooie groene en witte blaadjes

 Bloeiende Fuchsia

 Gezellige Lobelia in een hangpotje

En mijn prachtige Roos 'Colette', die bloeit echt als een speer en ik ben zó verliefd op deze roos :)

 Volop in bloei <3

Nog eentje van dichtbij

Wat nog lang niet in bloei staat, maar waar ik wel heel blij mee ben zijn twee prachtige pioenrozen, 1 lichtroze en 1 perzikachtige kleur. En Helleborus in 4 kleuren, Kogeldistel, witte en paarsachtige Papaver, witte Vingerhoedskruid, 3 soorten Vergeet mij nietjes (mooi blad ook) en als klap op de vuurpijl heb ik een witte dwergwaterlelie gescoord. Nu ben ik een lijst aan het maken met wat ik allemaal heb en hoe ik alles moet verzorgen en ik wil nog een soort tuinkalender maken. Dat heb ik wel nodig want ik heb niet de allergroenste vingers. Verder geef ik ze natuurlijk water, liefde en aanmoediging om te groeien, dus ik hoop dat alles goed zal aanslaan.
Veel van de planten en de sfeer die ik in mijn tuin heb en wil, staan op mijn bord 'Garden' op Pinterest Wat een inspiratie...



Follow on Bloglovin




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.