vrijdag 4 juli 2014

Leven in de vijver

De vijverbakjes zitten nu nog maar twee weken in de grond en het leven in en rond de vijvertjes begint al een beetje op gang te komen. Dat had ik nog niet verwacht zo vroeg, want het water is nog niet goed genoeg van kwaliteit. Maar blijkbaar wel goed genoeg voor 'mijn' kikker. Ik had het water even laten testen door een buurman die expert is op dit gebied (en ook een winkel heeft in die branche) en hij zei ook dat het water er goed uitziet voor de korte tijd dat het in de bakken zit. Bij thuiskomst trof ik dus 'mijn' kikker aan in de grootste bak, hoe leuk is dat :) Heb uiteraard gelijk mijn camera gepakt.

 In de vijver

 Even poseren op de rand

 Onderonsje op de drijfplant

 Privé zwembad

Vijver is goedgekeurd


Follow on Bloglovin




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.