woensdag 18 juni 2014

Dierentuin

Als kind ben ik vroeger regelmatig in Diergaarde Blijdorp geweest en ik was al jaren benieuwd of ik nog dingen zou herkennen nu. Maar ja, het komt er dan toch niet van om er eens heen te gaan. Tot ik vorige maand een mooie aanbieding zag. Gisteren was het dan zover, na bijna 30 jaar ben ik weer in Blijdorp geweest. Er is natuurlijk veel veranderd in al die jaren en ook een hoop bij gebouwd. Maar toch waren er nog genoeg dingen die ik kende van vroeger. Gelukkig was het niet druk en hadden we goed weer, prima ingrediënten voor een geslaagde dag :)

 Scharrelen in de bosjes

 Lekker drinken

 Moeders en kinders

 "ik hou je in de gaten"

 Aapjes kijken

 In het zonnetje

 Gezellig bij elkaar

 Beetje grazen

 Even poseren

 Mooie bloemen

 Zelfs mooi met dichte vleugels

 Aparte bloem

 Mooie vlinder

 Schutkleur

 Kleurrijke Ibissen

 Frisse duik

 Onder water

 Mooie slang

 Giftige pad

 Aparte eekhoorn

 Lekker slapen

 Groot...

 Dichtbij hoor...

 Moeder en kind in de zon

 Je zou 'm bijna op z'n buik aaien ;)

 Etenstijd

 Zonnebaden

 Op het gemakje eten

 Chillen...

 Aparte eend

Op het nest

 Scharrelen in het gras

Struik opeten


Follow on Bloglovin




2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat dagje Blijdorp. Ik ben daar als kind ook vaak geweest en herinner me vooral de vleermuizengrot. Oh en hoe ik een keer bang ben gemaakt voor een pijlgifkikker die mijn zus had gezien toen ze in Blijdorp was. Wist ik toen veel dat ik zo'n beest alleen achter glas zou tegenkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Was ook leuk om er weer eens te zijn na zoveel jaren. De vleermuizengrot was helaas dicht, er werd nu wel veel verbouwd in Blijdorp. Haha... gelukkig maar dat de meeste dieren achter glas of hekken zitten ;) Bij de gieren en andere grote vogels kan je wel (een deel) het verblijf in, dat is wel leuk.

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.