maandag 19 mei 2014

Vandaag was het prachtig weer om...

...van mijn tuin een soort oorlogsgebied te maken... Vanmorgen heb ik een paar leuke glittersokken uit mijn mand getrokken en daarover een paar mooie muiltjes.

Hoe sexy is dat... :P

Mijn gereedschap mee de tuin in en aan de slag! Eerst heb ik de contouren gezet en toen ben ik gaan graven. Een pittige klus, omdat ik zowat elke keer dat ik mijn spade in de grond stak op stenen en puin stuitte. Maar bij elk schep grond groeide de berg aarde en werden de gleuven groter en dieper.

Contouren worden zichtbaar

Veel stenen en ook nog puin
 
Goofy maakte nog gebruik van het feit dat ik amper in mijn stoel ging zitten en zag zijn kans schoon om er zelf lekker van het zonnetje te genieten ;)

Lekker liggen
 
Gelukkig heb ik nu ongeveer de helft op de juiste diepte gekregen. en ziet mijn tuin er inmiddels wel uit als een soort oorlogsgebied in het klein. Met bergen grond en puin en een soort loopgraven... Maar goed het moet eerst een puinhoop worden wil het daarna mooi worden.

Hier is het graven klaar
 
En zo als een goede bouwvakker betaamd heb ik aan het einde van mijn "werkdag" een biertje open getrokken ;) Die smaakte wel goed :)

Lekker hoor

Nu fijn uitrusten en morgen weer lekker verder.


Follow on Bloglovin




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.