dinsdag 20 mei 2014

Opbouwen is begonnen

Ook al had ik een klein beetje spierpijn van gisteren, ik ben toch weer aan de slag gegaan in de tuin vandaag. Verder met graven, graven en nog eens graven...  Maar het is gelukt om het graafgedeelte af te krijgen vanmiddag.

Klaar met graven

Na een pauze, omdat ik visite kreeg, heb ik het zand in de uitgegraven delen gedaan en egaal gemaakt. Dat was nog net gelukt voor het onweer kwam (foto's zijn ook wat donker omdat er behoorlijk grijze wolken boven de tuin hingen).

Zand erin...

...en egaal gemaakt

Volgende keer kan ik dus de tegels erin gaan leggen. Ben blij dat ik nog lekker wat meters heb gemaakt en dat de klus toch wat sneller is gegaan dan ik vooraf had gedacht. Aan mijn handen is het wel te zien, ik kan zo een kast schuren zonder schuurpapier :P Maar dat komt ook wel weer goed.

Ook heb ik vandaag nog een minder leuk "karweitje" gedaan... Er zat een jonge Merel in mijn tuin en ik kon wel heel dichtbij komen. In het begin hipte hij nog weg, maar toen ik visite had bleef hij zitten en er kwamen ook allemaal vliegen op af. Hij keek ook erg raar uit z'n oogjes, heel rottig om te zien. We hebben 'm opgepakt en onder z'n vleugel zat een hele grote, diepe wond... Dat was echt vreselijk zielig. Dus de buurman erbij gehaald en het arme beestje maar zo snel mogelijk uit z'n lijden verlost.

R.I.P. arm beestje!


Follow on Bloglovin




4 opmerkingen:

  1. Ai, dat is minder leuk van die merel. Maar wel goed dat je zijn lijden zo kort mogelijk hebt gehouden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, was niet fijn om te doen. Maar wel beter voor het beestje. En 's avonds had ik nog een kaartje in de bus van buurman, heel lief.

      Verwijderen
  2. Aww...arme merel :(
    Maar het had slechter af kunnen lopen als er bijvoorbeeld een kat langs was gelopen...
    Succes met het tegelen in ieder geval :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat die merel zo gewond geraakt is door toedoen van een kat, maar oke dat gebeurd nou eenmaal. De tuin schiet iig al een beetje op.Binnenkort weer een update.

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.