vrijdag 30 mei 2014

Muurtjes bijna klaar

Ondanks het minder mooie weer heb ik gewoon doorgewerkt in mijn tuin en de muurtjes staan! Na het storten van het zand heb ik stoeptegels gelegd en toen de korven in elkaar gezet. Ik was blij dat die klus klaar was, want dat was een flinke (en niet zo leuke) klus. Ik heb de korven (deels) bekleed met kokos en daarna gevuld met puin en aarde. Als laatste alles op z'n plek gezet en vast gemaakt.

 Stoeptegels als ondergrond

 Korven in elkaar zetten

 Eerste laag op z'n plek

 Tweede laag erop...

 ...gevuld met puin en aarde

 En hier komen treden naar het hogere gedeelte

Alvast een proef gedaan met de treden

Ik heb alvast een proef gedaan met de treden om te kijken hoe ik uit zou komen. Opzich kom ik goed uit, maar ik ben nog niet tevreden en ik moet ook cement gebruiken. Dus dit ga ik nog een keer goed doen, maar het is wel zoals ik het in mijn hoofd had en daar ben ik blij mee. Volgende week ga ik plantjes kopen om de muurtjes mee te bekleden en dan is deze klus klaar en kan ik aan de volgende klus beginnen, want de tuin zelf is alles behalve klaar ;)


Follow on Bloglovin




2 opmerkingen:

  1. Wat knap dat je dit allemaal zelf doet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Mijn motto is: gewoon doen en lukt het niet dan kan ik altijd nog hulp vragen. Het leukste van zelf doen is dat je het ziet groeien zoals je het zelf wilt en dat je achteraf trots kunt zijn (en het is goedkoop natuurlijk, hihi..)

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.