woensdag 30 april 2014

De eerste Koningsdag

Het was even wennen, andere naam en een andere datum, maar verder eigenlijk weinig veranderingen. De eerste Koningsdag. Ik ben weer naar de jaarlijkse vrijmarkt geweest en 's avonds moest ik werken. Dit jaar heb ik minder spulletjes gevonden dan voorgaande jaren, maar misschien ben ik ook wel wat strenger geweest voor mezelf ;) Toch heb ik een paar leuke dingen gescoord, een Boerenbont koektrommel, een mooie lap stof en een oranje staartje (hahaha..) Voor iemand anders vond ik nog een partijtje rode, plastic rozen. Dus best goed geslaagd dacht ik zo.

Niet veel...

...maar wel leuke spulletjes gescoord

Op mijn werk was het behoorlijk druk, dus het was een leuke, maar intensieve eerste Koningsdag. Hoe was jullie eerste Koningsdag?


Follow on Bloglovin




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.