dinsdag 1 april 2014

Allemaal cadeautjes

Wat een verrassing toen ik van de week thuis kwam van mijn werk. De envelop van de hartjesswap (lente editie) van Studio Zakka lag op de mat. Ik heb een heel leuk hart in een hart gekregen met vlindertjes en bloemetjes en andere leuke versiering. Dit hart is gemaakt door Diana van Daan's Hobbyblog. Dank je wel Diana, ik hang het op aan de muur van mijn hobbyhoek dan word ik vanzelf vrolijk als ik er naar kijk ;) En ik ga je volgen, want ik vind je blog ook leuk :) Rosalie, bedankt voor het organiseren van deze swap en ook voor je leuke kaartje wat je meegestuurd hebt, ook deze komt aan de muur. Ik ben benieuwd wie mijn creatie heeft ontvangen en ik wens diegene er veel plezier van.

Allemaal hartjes...

...om vrolijk van te worden

Ook kreeg ik deze week nog een cadeautje van een kennis. Weer iets erbij wat ik nog niet had, mijn collectie wordt steeds groter :)
Ben hier dus erg blij mee!

Suikerpotje Boerenbont

Weer een aanwinst voor mijn collectie


Follow on Bloglovin




2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk initiatief! Het zou leuk zijn als je erachter komt wie jouw hartje heeft ontvangen he? Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is zeker een leuk initiatief, je kunt nog meedoen voor de andere 3 hartjesswaps die nog komen dit jaar. De banner staat links bovenaan mijn blog. Ik hoop ook dat ik een reactie krijg van de ontvanger van "mijn" hartje...

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.