woensdag 5 maart 2014

Tè leuk om te laten staan

Wat is het soms toch vervelend dat er een tweedehands winkel bij mij om de hoek zit die ook nog eens leuke spullen heeft..... Van de week liep ik er weer langs en toen zag ik zó 'n leuke paspop staan.... Ik dacht nog: "Die heb je helemaal niet nodig en je hebt al genoeg meuk in je huis" , maar jah... de volgende dag stond ze er nog... en ze is wel héél leuk en mooi... Jullie raden het vast al... ze staat inmiddels in mijn woonkamer. Binnenkort verhuist ze naar mijn naaikamer, gewoon omdat het eigenlijk toch best kan. En ik kan haar gebruiken voor het fotograferen van mij sieraden. Is ze gelukkig toch niet helemaal nutteloos, hihi....

Zeg nou zelf... :)
 
Nog even iets van heel andere aard. Ik zal waarschijnlijk iets minder bloggen want ik heb een andere baan (in de horeca) en ik ben nu volop aan het werk (want het is vakantie). In het seizoen (zomer) zal het zeker wat rustiger zijn van mijn kant. Dan is het natuurlijk erg druk met alle toeristen. Maar ik blijf wel lezen hoor, dat vind ik wel relaxed na een dagje hard werken ;)



Follow on Bloglovin




2 opmerkingen:

  1. Mooie pop. Je hebt gelijk dat je die niet kon weerstaan.
    Gefeliciteerd en succes met je nieuwe baan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Ik ben erg blij met pop en nieuwe baan :)

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.