vrijdag 7 maart 2014

Collecteweek Reumafonds van 10 t/m 15 maart 2014

Van 10 t/m 15 maart is het weer zover, de collecteweek van het Reumafonds. Ik ga weer collecteren in de leukste wijk van mijn woonplaats. Ik doe dit alweer een aantal jaartjes en ik hoop dit jaar mijn recordbedrag op te halen, zeker omdat ik een mooi kroonjaar heb dit jaar! Ik krijg vaak erg leuke reacties en maak soms mooie dingen mee. Ook hoor ik ontroerende verhalen en ik ben blij dat ik zo mijn bijdrage kan leveren. Dat geef energie! Natuurlijk hoop ik wel op mooi weer, dan is het ook drukker op straat. En ik hoop natuurlijk dat iedereen weer gul geeft (in heel Nederland!) En ik wens al mijn "collega" collectanten ook mooi weer en een volle bus!

Graag gul geven allemaal
 
Voor alle informatie over reuma, collecte en wat er met uw geld gebeurd kunt u terecht op de website van het Reumafonds.


Follow on Bloglovin




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.