vrijdag 7 februari 2014

Glittergaren

Laatst was ik boodschappen aan het doen en daarna had ik nog wat dingen nodig bij de Action. Ik kon het natuurlijk ook niet laten om even bij de knutselafdeling te kijken en ik kwam daar echt superleuke kleine bolletjes glittergaren tegen. Heb gelijk twee pakjes meegenomen.

Vrolijke pastelkleurtjes...

...met glitters
 
Ik ben er natuurlijk gelijk mee aan de slag gegaan en het is wel een iets stroever garen, maar wel goed te doen. De bolletjes zijn maar 10 gram per bolletje, dus leuk voor kleine projectjes, maar zo vrolijk.
 
Klein ornamentje gemaakt
 

Follow on Bloglovin




11 opmerkingen:

  1. oooow leuk voor kleine projectjes inderdaad, lieve kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, vond ik ook. Misschien zijn ze er nog in de winkel.

      Verwijderen
  2. Wat leuk, die heb ik gister ook gekocht. Beide pakketjes met kleuren, maar ben met de andere kleur begonnen. Ik blog er dadelijk ook even over en verwijs meteen naar jou voor de andere kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die andere kleurtjes hadden ze hier niet (de andere vestiging maar eens kijken dan). Bedankt voor de link, leuk hoor.

      Verwijderen
    2. Ik heb de andere kleurtjes inmiddels ook gevonden bij een andere vestiging. Ze waren wel bijna op allemaal.

      Verwijderen
  3. Hoi Marion! Ik kwam net via via op je mooie blog terecht! Ga je gauw volgen :)
    Wat een super leuke glitterbolletjes (en ornamentje!!!) de Action is ook zo'n heerlijke winkel!

    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gezellig Daphne, welkom hier. Ze hebben bij de Action zeker leuke dingen te koop ;)

      Verwijderen
  4. Gefeliciteerd ik heb je genomineerd voor de Liebster Blog Award, hoe en wat kan je zien op mijn blog http://ikkeismooi.blogspot.nl/2014/02/liebster-blog-award.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, leuk! Ik ben druk bezig met alle vragen enz. Volgende week komt mijn blogje denk ik wel.

      Verwijderen
  5. Ik ben vorige week de grens overgestoken (Sluis is maar 9 km van bij mij thuis) en ben zo ook in de Action beland. En ja : ik heb mij ook laten verleiden door die leuke kleurtjes met glitters. Nog niet echt een plan maar ik kon ze niet laten liggen. Komt zeker nog van pas...
    Oooh ik vond je door Ikke=mooi en blijf je graag volgen.

    Groetjes
    Patricia x (pats-ditjes-en-datjes.blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welkom Patricia, leuk dat je mij nu volgt. Sluis is wel een leuk plaatsje. Ik snap dat je die garen mee hebt genomen en er komt vast wel een mooi projectje voorbij om ze te gebruiken ;)

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.