woensdag 22 januari 2014

Weer wat creaties

Nu ik zoveel kralen heb valt er natuurlijk weer een hoop te knutselen. En ik heb al wat kleine projectjes gemaakt. Ik ben vooral nog bezig inspiratie op te doen in mijn boeken, op Pinterest en elders op internet. Heel leuk dus allemaal. Dit heb ik in ieder geval alvast gemaakt:

Antracietkleurige oorbellen

Goudkleurige oorbellen
 
Ook heb ik nog een spiraalhanger gemaakt met belletjes eraan, die krijg ik alleen nu ff niet goed op de foto. Maar het idee had ik hier vandaan.
Verder had ik nog wat leuke dingetjes gehaakt.
 
Een jampotje (ik heb er een ledlampje in)

Een hanger met een schelpvormige kraal

Een hanger met een pegel van kralen
 
Ik ga nog even verder met creatief zijn ;)


Follow on Bloglovin




6 opmerkingen:

  1. Ziet er erg leuk uit allemaal! Ik heb ook al aardig wat inspiratie opgedaan om met de kraaltjes te maken. :)
    Fijne dag, Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Angela. Ik ben ook heel benieuwd wat je gaat maken met die kraaltjes, maar dat komt vast goed als ik jouw creaties bekijk ;)

      Verwijderen
  2. Wat een leuke creaties. Ik heb vroeger ook oorbellen en sieraden gemaakt toen ik nog bij een kralenshop werkte. We hadden daar zo'n mooie kralen, daar moest je wel mee aan de slag. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Marika. Ohhww...dat is wel heel leuk om in zo'n winkel te werken (ik zou gek worden denk ik, hahahaa...)

      Verwijderen
  3. Wat leuk Marion! Je envelop voor de hartjesswap is trouwens goed aangekomen. Het hartje is prachtig! En dankjewel voor de lieve oorbellen :)

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Rosalie. Ik ben benieuwd naar de hartjesswap :) En plezier met je oorbelletjes (ik weet niet of je oorbellen draagt en of het je kleurtje is, maar ik vond het gewoon leuk om te doen, hihi...)

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.