woensdag 15 januari 2014

Uitslag give away kralen

De tijd gaat zo snel, het is vandaag alweer tijd voor de uitslag van mijn give away. Iedereen die mee heeft gedaan heeft een gokje gewaagd op het eerste pakketje, de kralen. Maar er is iets veranderd, want ik ben al de hele week bezig om al mijn kralen uit te zoeken en te sorteren omdat ik er een hele berg bij heb gekregen. Om toch nog enig overzicht in mijn kast te houden, is de doos met kralen voller en voller geworden en daarom heb ik besloten dat ik 3 pakketjes ga maken en dus 3 mensen (hopelijk) blij ga maken. De drie winnaressen van een pakketje zijn *tromgeroffel* :

- Elise van Gewoon Elise
- Marieke van Mamarieke
- Angela van Angels handmade with love

Gefeliciteerd alle drie.
Elise en Angela, willen jullie je adres mailen (mailadres staat links in de kolom) Marieke, jouw adres heb ik nog (als je niet verhuist bent, haha..).
Ik ben nog bezig met uitzoeken en sorteren, maar ik ben wel bijna klaar. Dus er kan nog wat in de doos belanden... Ik hoop de pakjes begin volgende week te versturen.

Aan alle andere deelneemsters, bedankt voor deelname en hopelijk volgende keer meer geluk.

Hopelijk 3 mensen blij :)


Follow on Bloglovin




10 opmerkingen:

  1. Wauwwww!!! Mijn 1e give-away gewonnen!!
    Helemaal super, heel erg bedankt.
    Je hebt mij in ieder geval heeeel erg blij gemaakt :)
    Ik zal je een mailtje sturen met mijn adres.
    Groetjes, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gefeliciteerd! :) Ik heb je mailtje ontvangen, ik hoop het z.s.m. te versturen.

      Verwijderen
  2. Proficiat aan de winnaars!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh super!! Adres komt eraan!!! Ben er heel erg blij mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gefeliciteerd, ik laat weten wanneer ik het verstuur. De enveloppen zijn i.i.g. al gevuld.

      Verwijderen
    2. Jeeeeeeeeetje!!!!! Wat heb je ontzettend veel toegestuurd!!! Mijn dochter Annelieke en ik zaten echt helemaal verbaasd te kijken naar de zakjes die er allemaal uitkwamen, en nog meer... en nog meer.... en nog meer!!!

      Super bedankt!!!

      Verwijderen
    3. Ik ben blij dat ie aangekomen is ;) Veel plezier ermee :)

      Verwijderen
  4. Oh en ik had deze blog helemaal gemist!! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.