dinsdag 21 januari 2014

Post versturen

Vandaag ga ik lekker een tas vol post versturen. Ik heb 5 enveloppen gemaakt en die gaan allemaal de deur uit vandaag :) Drie mensen krijgen kraaltjes van mijn give away. Ik had nog kattenplaatjes beloofd aan een meisje van 4 jaar (wat zij waarschijnlijk al vergeten is) en ik heb mijn eerste hartje klaar voor de hartjesswap van Studio Zakka :) Dat is een leuke swap om wat liefde te verspreiden. Als je ook mee wilt doen, je leest er alles over op haar blog. En hier heb ik nog wat inspiratie ;)

Stapeltje post

Ik hoop dat iedereen er blij mee is


UPDATE: Volgens mij is alles goed aangekomen, bij Angela, en bij Marieke en van de andere ontvangers heb ik ook bericht gehad dat alles goed is aangekomen :)
Veel plezier allemaal met alles!


Follow on Bloglovin




5 opmerkingen:

  1. Wat heb je de enveloppen feestelijk gemaakt! Het zal de postbode ook wel opvallen! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beetje vrolijkheid in de brievenbus is altijd leuk, toch? :)

      Verwijderen
  2. JOEPIE!! Wat een verrassing was het net om de postbode hier aan de deur te krijgen! Ik had de vorige post helemaal gemist en wist dus van niets... oeps. Lieve Marion dank je wel! Ook namens mijn knullen... "cool" "vet" "mini" wat kreten die hier over de tafel vlogen net! Super leuke kraaltjes en wat veeeeeel!. Wij gaan kralen rijgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ohja en prachtige versierde envelop! Met spirograaf gemaakt (of hoe heet dat ook alweer.... ik had er vroeger als klein meisje ook eentje....)

      Verwijderen
    2. Hahaha...dan was de verrassing nog groter dus. Veel rijgplezier met alle kraaltjes :) P.S: ja, dat is met een spirograaf gedaan ooit gevonden bij een kringloop.

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.