woensdag 29 januari 2014

Mazzeltje

Vandaag ben ik even in een kralenwinkel in de buurt geweest omdat ik nog wat materiaal nodig had zoals oorbelhaakjes, stiftjes en knijpkraaltjes etc. Het viel mij op dat het een beetje leeg was in de winkel en toen vertelde de eigenaar dat ze deze winkel sluiten, verhuizen naar een industrieterrein in de buurt en zich vooral gaan richten op de webwinkel. Toen ik bij de kassa stond om mijn spulletjes af te rekenen viel mijn oog op een tas vol bustes om sieraden op te showen. Ik vroeg of ik zo'n ding mocht kopen en dat mocht :) Voor € 4,- kreeg ik 'm mee en ik ben er echt heel blij mee. Het is makkelijk om zo kettingen en evt. armbandjes te fotograferen. Ik heb 'm gelijk geprobeerd toen ik thuis was en ik vind het heel handig.

Heel handig...

...om kettingen netjes te showen...

...en op de foto te zetten

En armbandjes gaat ook goed


Follow on Bloglovin




4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke creaties weer zeg! En erg leuk en handig zo een buste!!
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Angela. Ik ben er ook erg blij mee en dat voor een paar Euro :)

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Ja, was misschien een beetje "brutale" vraag, maar ben er erg blij mee.

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.