vrijdag 10 januari 2014

Kralenwalhalla en gewonnen give away

Vandaag ben ik in het kralenwalhalla geweest en mijn mond viel open....
Misschien weten jullie nog dat een ex-collega van mij met tassen vol kralen voor mijn deur stond, toen was ik al sprakeloos, maar vandaag was echt de kralenhemel. Dit verhaal heeft namelijk nog een staartje (ehhmmm.... een flinke staart kan ik beter zeggen...) gekregen. Eind december werd ik gebeld door de zus van mijn ex-collega of ik naar het huisje wilde komen omdat daar nog heel veel stond. Dus hadden we afgesproken voor vandaag. Ik kwam boven in die kamer en ik wist echt niet wat ik zag... nou dit dus:

In de kralenhemel
 
Vier wanden vol potjes, kettingen, lades vol, zakjes vol, doosjes vol en ga zo maar door. Zo'n grote verzameling heb ik nog nooit van mijn leven gezien. En ìk mocht daar naar hartenlust van alles uitzoeken... Hoe gaaf is dat!
Ik ben dus thuis gekomen met 2!!! kratten vol!!!

Krat1

Krat 2
 
Ik heb van alles gevonden, mooie houten kralen, koraal, schelpen, glas, Tsjechische, kunststof, metaal en ook nog sluitingen, oorringen, basisdingen voor broches. Echt teveel om op te noemen. Hieronder een kleine selectie van wat ik allemaal heb mee mogen nemen.

Mooie kraaltjes in alle kleuren van de regenboog

Kralenkapjes, materiaal voor oorbellen en broches

Heel veel schelpkralen en dat soort materiaal

Leuke ornamenten van kunststof

Nog meer van alles wat
 
Ik ben nu nog niet geland en heb bijna tranen in mijn ogen van geluk. Ik vind dit zóóó ontzettend bijzonder. Ik ga de komende dagen dus alles uitzoeken, sorteren voor zover nodig en alles in mijn kast proberen te krijgen (ik heb nog een kast nodig... hihi...) En natuurlijk lekker aan de knutsel :D
 
Alsof dit alles nog niet genoeg was, heb ik laatst ook nog een give away cadeautje gekregen van Jeanine, hoe leuk is dat! Een mooie zelfgemaakte kaart en een schattig notitieboekje. Dank je wel nog hiervoor Jeanine :)
 
Hoe leuk!
 
Mijn eigen give away loopt nog een paar dagen, dus als je nog mee wilt doen meld je dan aan!


Follow on Bloglovin




4 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je zo maar uit mocht kiezen. Je zal nog veel plezier hebben aan het uitzoeken en alles nog eens goed te bekijken. En dan maar mooie dingen maken...
    Veelplezier met het boekje. Leuk om te horen dat ook een klein prijsje gewaardeerd wordt.

    Groetjes,
    Jeranine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik waardeer zeker wat ik van je gekregen heb :) En ik hoef mij komende tijd absoluut niet te vervelen nee, ben al begonnen met uitzoeken inmiddels ;)

      Verwijderen
  2. jeetje wat een hoop kralen en wat lief dat je dat mocht uitzoeken zeg! Zo te lezen zijn ze helemaal op de goede plek bij jou. Pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, en wat er nu nog in dat huis staat is echt zo verschrikkelijk veel. Ze kunnen zo een winkel beginnen. Ik moest echt wel streng zijn hoor voor mezelf, want anders kan ik het echt niet kwijt (wordt nu al een leuke klus...) Maar zoiets maak ik niet nog een keer mee denk ik... Zo bijzonder!

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.