dinsdag 28 januari 2014

Creaties met kraaltjes

Nu alles netjes opgeruimd is en ik wat inspiratie opgedaan heb op internet en in mijn boeken werd het tijd om aan de slag te gaan. Mijn hoofd liep zowat over van de ideetjes, want er zijn zoveel leuke dingen te vinden op internet enzo.
Hier dus wat resultaten van ik geprobeerd en geknutseld heb.

Probeersel met zwarte kralen en staaldraad

Ketting met "zwevende" kralen in tinten turquoise

Paarse  met goudkleurige oorbellen

Goudkleurige oorbellen met blauw-witte bloemetjes kraal

Roze oorbelletjes

Oorbelletjes in oker, grijs en zwart

Ingeregen cabochon  (kettinghanger)

Kettinghanger met veel bling bling

Heel leuk om te maken allemaal, dus er zal nog wel veel meer komen ;) Zeker nu ik een nieuw board heb gemaakt op Pinterest met inspirerende kleurcombinaties. Dat leek me wel handig voor allerhande creaties die ik nog ga maken. Zo kan ik met mijn fotobewerkingsprogje mooie kleurschema's maken en aan de slag.


Follow on Bloglovin




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.