donderdag 30 januari 2014

Cadeauzakjes DIY

Ik had nog een stapeltje behangstaaltjes liggen waarvan ik niet wist wat ik ermee wilde doen, tot het muntje viel van de week. Ik stop mijn gemaakte sieraden in zakjes en vond het wel leuk om die zakjes op te vrolijken met die behangstaaltjes. Makkelijk, goedkoop en leuk. Dus een korte tutorial.

Benodigdheden:

- zakjes
- behangstaaltjes of ander leuk stevig papier/karton
- schaar
- nietmachine

Behangstaaltjes
 
Stap 1: Knip het papier op maat van het zakje (in het voorbeeld is het staaltje in tweeën geknipt).
 
Stap 2: Vul het zakje en vouw het papier dubbel, niet het vast onder de strip van het zakje.

Leuk verpakt...

...om weg te geven of te verkopen
 
Om het helemaal af te maken kun je er natuurlijk nog tekst op stempelen of stickers op plakken met je (bedrijfs) naam o.i.d.


Follow on Bloglovin




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.