zaterdag 18 januari 2014

Alles in bakjes

Het heeft me meer dan een week gekost en spierpijn omdat ik veel in dezelfde houding heb gezeten. Maar al mijn kralen zijn gesorteerd en netjes opgeruimd in bakjes. Ik heb zo ongeveer alle opbergbakjes in de stad gekocht (ze zijn serieus op in de winkels). Ik heb een extra plank in mijn kast gemaakt en nu staat alles erin. Ik ben zó blij en ook wel trots op mezelf :) Ik wil nog een paar bakjes halen, maar die zijn pas dinsdag binnen. Dan kan ik die nog vullen met wat ik al uitgezocht in zakjes heb zitten. Maar ik kan wel al het resultaat laten zien :D

Alles netjes opgeruimd in de kast...

...met extra plank (zie het kleurverschil)

Alles op kleur en soort

Nu kan ik lekker overzichtelijk aan de knutsel. Blij, blij, blij :D


Follow on Bloglovin




6 opmerkingen:

  1. Wauw, heerlijk zo overzichtelijk !! En fleurig vooral.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben zo blij dat ik het zo gedaan heb, en ik word heel vrolijk van al die kleurtjes :)

      Verwijderen
  2. Hier hou ik van! Het lijkt wel een winkeltje. Heerlijk om alles dan uit te zoeken en te sorteren toch.Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was een hele klus, maar hier ga ik veel plezier van hebben en ik word er heel vrolijk van :)

      Verwijderen
  3. Daar wordt je toch blij van als je daar naar kijkt.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.