dinsdag 31 december 2013

Vaarwel 2013, welkom 2014

Wat gaat de tijd toch snel, daar staan we alweer op de drempel van een nieuw jaar. Afgelopen jaar was voor mij een fijn en vrij rustig jaar. In januari begon ik gelijk goed door een certificaat te halen en was het echt winters. In februari vierde ik mijn verjaardag groots. In maart heb ik heel hard gelachen om een kindje dat met zijn moeder voorbij mijn huis liep. En in april kocht ik een mooie grote kast voor al mijn creatieve materiaal, waar ik nog steeds erg veel plezier van heb. Ook hadden we in april de laatste Koninginnedag en rolden we mei binnen, waarin ik heel blij werd van veel mooie lapjes. In mei begon ik met haken en ben tot op de dag van vandaag nog steeds verslaafd. Dat ging wel met vallen en opstaan ;) In juni ontving ik prachtige pakketjes via de paperswap van Studio Zakka en had ik een kauw in de woonkamer. Juli was een maand met mooi weer en genoot ik van mijn tuin. Ook moest mijn kat deze maand naar de dierenarts. In augustus maakte ik mooie foto's van de zonsondergang, iets waar ik erg van kan genieten. In oktober kwam er een onfortuinlijk padje op mijn pad. Gelukkig liep dat uiteindelijk goed af voor 'm :) En ik zag wel iets heel aparts... In november werd ik heel blij van een doos kralen die ik over kon nemen van iemand. In december had ik eindelijk tijd om eens lekker te knutselen en zette ik op de valreep nog een give away op mijn blog. Je kunt nog steeds meedoen ook!

Waar ik niet over geblogd heb afgelopen jaar, maar waar ik wel veel plezier aan gehad heb zijn de momenten die ik met mijn oude omaatje heb gehad. Wij hebben altijd zoveel lol samen en raken nooit uitgekletst. Ook ben ik naar verschillende leuke en mooie voorstellingen geweest en het hoogtepunt wat dat betreft was een concert van Deep Purple!! Geweldig met hoeveel passie die oudere mannen nog staan te rocken!

Ik hoop dat 2014 voor mij weer een fijn jaar mag worden met veel creativiteit, gezondheid, wijsheid en al het andere goede wat een mens zich kan wensen. Uiteraard wens ik jullie, lieve bloglezers, hetzelfde toe en dat we nog maar lang van elkaars blogs en creativiteit mogen genieten. Bedankt voor alle bezoekjes, reacties en cadeautjes die ik van jullie mocht ontvangen.

Ik wens iedereen een fijn en creatief nieuwjaar!


Follow on Bloglovin




4 opmerkingen:

  1. Mooi om zo terug te blikken op het afgelopen jaar. Wat bijzonder om zulke momenten met je omaatje te kunnen delen. Prachtig! Een heel fijne jaarwisseling en geniet van een liefdevol en gelukkig 2014.

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Rosalie, voor jullie ook alle beste wensen.

      Verwijderen
  2. Jij ook het beste voor dit jaar. En bedankt dat we afgelopen jaar hebben mogen mee genieten met je blog. Op naar nog meer geniet-momentjes. Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Mieke, ik hoop dat er veel te genieten valt komend jaar.

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.