vrijdag 13 december 2013

Tijd voor een give away

Vrijdag de dertiende... dat is nou eens een mooie dag om een give away op mijn blog te zetten. Ik ben de laatste tijd eens begonnen met een grote opruiming en dan komen er een hoop dingen tevoorschijn die nog prima te gebruiken zijn, maar die ik dus niet meer gebruik. Daarom hoop ik iemand anders blij te maken met deze spullen.
Wil je meedoen met deze give away dan hoor ik graag welk pakket je wilt hebben, pakket 1 of pakket 2. Ook ben of wordt je volger van mijn blog. Reageren kan tot woensdag 15 januari 2014, dan zal ik mijn hoge hoed weer tevoorschijn halen en twee lootjes trekken.
Dit zijn de twee pakketten die ik weg te geven heb:

Pakket 1:

 
Heel veel kralen in allerlei verschillende kleuren en materialen. Er zitten ook veel kralen bij die leuk zijn voor kinderen om mee te knutselen!
 
Pakket 2:
 
 
Stapel boeken en tijdschriften (uit 2002/2004) met verschillende creatieve hobby's (vooral kaarten maken).
 
Veel succes allemaal!
 


Follow on Bloglovin




12 opmerkingen:

  1. Ohhh leuk weer allemaal leuke spullen!! Mijn jongste vind het ook leuk om mee te knutselen èn is dol op armbandjes en kettingen, dus ik doe graag mee voor pakketje 1!!

    Ik plaats morgen een link op mijn blog naar je give away!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je meedoet en (alvast) bedankt voor het linkje ;)

      Verwijderen
  2. Heerlijk is dat he, opruimen! Zou ik ook weer eens moeten doen..... Prachtige kralen heb je daar zeg.... ik wil wel een gokje wagen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je meedoet. Heerlijk dat opruimen, ik geef nu ook een hoop weg via een groep op FB voor hier in de buurt. Fijn dat ik het kwijt ben en anderen er blij mee zijn :)

      Verwijderen
  3. Ik wil graag meedoen voor de kralen.
    Bij mij loopt er ook een GIve-Away...
    Doe je mee?

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je meedoet Jeanine, ik ga je blog zeker bezoeken en eens rondsnuffelen ;)

      Verwijderen
  4. Ik ga voor de kralen enig al die verschillende. Ik woon in Frankrijk maar kan je een postadres in Ned geven hoor als de portokosten te hoog zijn.Als ik win natuurlijk'.......

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je op mijn blog bent geweest en dat je mee wilt doen Baukje, maar ik zie je alleen nergens in mijn lijst met volgers staan.

      Verwijderen
  5. Wat een leuke blog heb je zeg, ben je gelijk gaan volgen!
    En een super give away, doe graag mee voor pakketje 1, leuk al die kraaltjes kan ik goed gebruiken! :)
    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je meedoet Angela. Jij hebt ook een leuke blog, ben jou ook gaan volgen. Wat maak je leuke haakwerkjes.

      Verwijderen
  6. Weer een leuk blog om te volgen!!! Las net je blogbericht over de kralen die je hebt mogen uitzoeken! Jaloers!!!!

    Ik waag graag een kansje voor pakketje 1!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je mij nu volgt en meedoet met mijn give away. Welkom en veel leesplezier.

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.