zaterdag 14 december 2013

Nog meer knutsels en kringloopspulletjes

Ik ben nog steeds lekker aan de knutsel en ik heb weer van alles geprobeerd. Allemaal kleine projectjes waar ik wel blij van word. Niet alles kom zo goed uit mijn handen zoals ik zou willen, maar oefening baart kunst. Zo heb ik zonnebloemen gehaakt en een lijstje.

 Vrolijke zonnebloemen
 
Lijstje met kraaltjes
 
Die lijstjes vind ik wel leuk om te maken, maar ik wilde daar nog wat materiaal voor hebben. Daarom ben ik nog even naar de kringloop geweest vandaag en ik mocht nog net naar binnen, want eigenlijk was ie al dicht. Ik ben voor een snelle ronde toch wel leuk geslaagd. En ik kreeg nog een gratis kaars mee ook.
 
Armbanden als basis voor de lijstjes en nog wat anders knutselspul

En nog wat fijne katoentjes
 
Mijn hoofd loopt weer over van de ideetjes, dus eerst even eten zo en dan weer heerlijk aan de slag ;)
 

Follow on Bloglovin




4 opmerkingen:

  1. Via een ander blog kwam ik hier terecht. Ben je dan ook maar gaan volgen. Ziet er hier wel leuk uit. Die rolletjes haakkatoen heb ik laatst ook gescoord bij de kringloop. 5 rolletjes wit voor 30 cent het stuk...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welkom op mijn blog, leuk dat je mij nu volgt. Nou die katoentjes die jij gescoord hebt zijn helemaal lekker goedkoop, die winkel waar ik ben geweest is eigenlijk niet de goedkoopste.

      Verwijderen
  2. Hele hele mooie zonnebloemen!

    Ik zie ze zo al voor me: met een hele boel samen op een strandtas of een kussen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Brigitte, ik word er bijna verlegen van ;) Ik heb ook al zitten denken om ze op een tas of kussen te gebruiken. Maar ik wil ze nog wel een beetje verbeteren, want ik ben nog niet 100% tevreden.

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.