zondag 8 december 2013

Kleine projectjes

Mijn Pinterestborden  over haken staan zó vol inspiratie, dat mijn handen jeuken om van alles te maken. Dus ik ben de laatste tijd lekker bezig geweest met vooral kleine projectjes. Ik heb een aantal sieraden gemaakt, sleutelhangers en nog wat dingetjes.

Sleutelhanger driehoek

Sleutelhanger vierkant

Koraalkleurige oorbellen

Zwarte oorbellen

Groene kettinghanger

Koord voor een badge
 
Ook heb ik nog andere hangers gemaakt, maar die kan ik nog niet laten zien omdat het cadeautjes zijn. Maar als ik ze weg heb gegeven dan laat ik ze zeker zien.
Hier en hier haal ik onder andere mijn inspiratie vandaan. Het blijft zo leuk om te doen :)


Follow on Bloglovin




2 opmerkingen:

  1. Jij hebt creativiteit te over zo te zien. Leuk dat je zo enthousiast bent. Ik zit nog niet op Pinterest of Instagram, dan hou ik het bloggen denk ik niet meer bij. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, heerlijk. Lekker vroeg donker, kopje thee erbij en iets lekkers en knutselen maar. Pinterest is wel heel inspiratievol hoor (en heel anders dan bloggen) ;)

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.