woensdag 27 november 2013

Geshopt en geknutseld

Ergens vorige week heb ik weer lekker boodschappen gedaan op de markt en toen ben ik ook nog even bij een kringloopwinkel binnen gelopen. Deze keer hadden ze weinig van mijn gading, behalve een leuk sieradenrekje met een schattig vogeltje.

Schattig
 
Ook kocht ik toen nog wat bollen wol omdat ik een projectje voor mezelf aan het haken ben, maar dat laat ik pas zien als het af is en ik tevreden ben. Want ik heb inmiddels tè veel onafgemaakte projectjes liggen... ppfftt....
 
Een paar dagen geleden had ik weer wat boodschapjes nodig en heb ik bij wat kleding- en schoenenwinkels rondgesnuffeld omdat ik nieuwe laarzen wilde hebben. Bij één winkel zag ik wel leuke laarsjes en ging mijn maat zoeken. Ik vond twee dozen met mijn maat en heb ze allebei gepakt om de mooiste mee te nemen. Tot mijn verbazing was de ene doos de normale prijs en in die andere doos zat een kaartje aan de laars met een andere prijs erop. Toen was de keuze snel gemaakt natuurlijk, want het scheelde de helft. Later heb ik nog op de website gekeken en daar waren ze ook voor de hogere prijs! Ik ben dus erg blij met mijn aankoop :D Ook was ik nog in een winkel waar ik iets wilde hebben en daar stond het vol met sieradenrekjes met vogeltjes, hahahaha.... maar die ik gekocht heb in de kringloop (ca. 100m verderop) was meer dan de helft goedkoper ;)
 
Lekker stoer en niet duur
 
Na dat gewinkel is er natuurlijk niets leuker dan op de bank met een kop thee en creatief materiaal. Ik heb de laatste tijd gelukkig weer eens wat tijd gehad om het één en ander te maken.
Allereerst heb ik me op de doos met kralen gestort (zie vorige blog) en heb ik een armband voor mezelf gemaakt van de stenen kraaltjes die erin zaten. Ik heb ze gesorteerd en van licht naar donker en aan memoriewire geregen, ben zelf wel blij met het resultaat.
 
Kleurrijke armband
 
Met haken ben ik zoals gezegd bezig met verschillende projectjes, omdat ik nog niet zolang haak wil ik teveel uitproberen maar krijg ik daardoor weer nieuwe ideetjes. Gelukkig zijn er ook projectjes die ik wèl afmaak zoals deze kerstballen. Ik kwam op het idee omdat ik zat te klungelen met een probeersel dat dus bol ging staan. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden, dus ik hoor het graag van jullie (welke vinden jullie het mooist of juist niet).
 
Roze kerstbal

Blauwe kerstbal

Groene kerstbal
 
 

Follow on Bloglovin




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.