zondag 3 november 2013

Een doos vol kralen

Van de week kreeg ik een berichtje gestuurd via Facebook van een ex-collega en zij vroeg of ik interesse had in een berg kralen waar ze geen plek meer voor heeft. Zoiets laat ik mij natuurlijk geen twee keer zeggen dus heb gelijk gereageerd en dezelfde avond was het nog geregeld. Ik heb ze van haar overgenomen voor een leuk prijsje en de volgende dag had ik het zware pakketje binnen.
Wat een feest! Er zit echt van alles in van allerlei materialen. Hout, kunststof, glas, schelp, metaal en ga zo maar door. Ik ben er heel blij mee en vind het heel lief dat ze aan mij gedacht heeft :D Thanxxx meis! Ik hoef mij niet te vervelen komende winter!

(Een kleine selectie van) heel veel kralen

In allerlei vormen, kleuren en materialen


Follow on Bloglovin




8 opmerkingen:

  1. Jij bent de hele winter weer creatief onder de pannen Marion! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihihi zo zoet als een kind (kan zijn).... kun jij aan de slag deze winter!!! Ben benieuwd naar je creaties!!

    Groetjes Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha..ja, ik vermaak me wel :) En ik laar zeker mijn creaties wel zien hier.

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.