maandag 28 oktober 2013

Uit de container en afgemaakte haakwerkjes

Blijkbaar weet niet iedereen welk afval in welke container hoort, dus moest ik op mijn werk het één en ander uit een container halen en in een andere container doen. Dat leverde wel een doos leuke spulletjes op die ik er dus uitgevist heb. Een paar dingen heb ik apart gelegd en meegenomen naar huis :) Zonde hoor wat sommige mensen weggooien...

Een mega groot potlood

Die vond ik leuk genoeg om mee te nemen

En een vintage dominospel (1978) 
 
We vinden wel meer spullen die mensen achterlaten (al dan niet in de container) maar dit zijn wel de leukere spulletjes.
 
Nou heb ik veel gewerkt de afgelopen maanden, maar ik heb gelukkig nog wel tijd gehad om ter ontspanning wat te haken. En ik heb zelfs nog wat dingetjes afgehaakt :)
 
Een vaasje

Voor bloemetjes of bureauspulletjes

Twee lampenkapjes...

...in stoere blauwtinten



Follow on Bloglovin




2 opmerkingen:

  1. Wat een goede containerschatten. Misschien moet je eens wat vaker in een container gaan kijken? En je hebt ook weer leuke dingen gehaakt, vooral de lampenkapjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, het waren leuke projectjes om te haken. Haha.. wat een leuk woord, containerschatten. Ik heb wel vaker spullen uit de container gevist, maar het meeste vinden we toch wel als het nog niet in de container ligt ;)

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.