vrijdag 18 oktober 2013

Het begin is er...

Het begin van een grote opruiming hier in huis is er. Met dank aan mijn lieve, oude omaatje. Zij wilde graag flink inkopen doen bij een supermarkt en ze wilde ook wat oude kleding bij de kringloopwinkel afgeven. Ik had hier ook nog 6 dozen spulletjes staan en dit was dus een mooie gelegenheid om ze mee te nemen en ook bij de kringloop binnen te gooien. Maar ja... als je dan toch bij de kringloop bent... kom je natuurlijk niet weg zonder toch nog even te kijken of ze nog leuke spulletjes hebben... En jawel hoor, ik liep weer naar buiten met een tas stoffen en een leuke weckfles. Mijn oma had nog twee leuke bloempotjes gevonden. Daarna zijn we naar de supermarkt geweest en we hadden een flink volle kar, dus we kunnen er weer tegen.

Stevige stoffen waar ik al min of meer een bestemming voor heb

Leuke weckfles

Moet ik maar eens iets lekkers maken wat erin kan

Binnenkort ga ik lekker verder met de grote opruiming, want mijn huis is echt veel te vol. Ik moet nog wel even geduld hebben, want ik heb het nog even te druk om echt aan de slag te gaan.
Later dus nog meer over de grote opruiming ;)


Follow on Bloglovin




6 opmerkingen:

  1. Goed bezig! heerlijk hè dat opruimen. En natuurlijk is het onmogelijk dat je met lege handen naar huis gaat bij de kringloop. Mooie stoffen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Opruimen is zeker heerlijk, dat maakt ruimte in huis en in je hoofd :)

      Verwijderen
  2. Zeker als ik een hele dag aan mijn computer heb zitten werken voor school, houd ik heel erg veel van opruimen. Gewoon met de handen bezig zijn, verstand op nul. Fantastisch. En daarna zoveel plaats....

    Ik heb net ook jouw vorige post gelezen. Wat een mooie brandweerkussens! Echt goed gedaan, je vriend was allicht in de wolken.

    Prettig weekend,

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ruimte creëren is heel fijn. En iemand blij maken met leuke kussens ook ;) Hij is er zeker mee in zijn nopjes.

      Verwijderen
  3. Ik kom ook niet zonder iets thuis van de kringloop als ik iets wegbreng haha!

    Ik probeerde je net te mailen over de bingo, maar ik kreeg de mail terug. Wil je mij een mail sturen? E-mail adres staat op mijn blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, altijd gevaarlijk die kringloopwinkels :P Wat raar dat mailen niet lukte, ik probeer wel ff een mailtje te sturen dan...

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.