dinsdag 15 oktober 2013

Helemaal van z'n padje-padje

Vandaag was ik aan het werk en ik had vandaag o.a. als taak om de douchecabines schoon te maken. Dus zoals altijd begon ik met de afvoerputjes. Putjes open en evt. haren en vuil eruit halen. Maar in 1 putje kwam ik naast een paar haren een vreemd iets tegen... Ik pakte het eruit en het voelde heel raar aan (zeker met mijn werkhandschoenen) dus ik liet het eigenlijk gelijk weer vallen. Maar het zag er zó raar uit dat ik het weer oppakte om te kijken wat het nou was... Ik wist niet wat ik zag, want dit was wel het allerlaatste wat ik verwachtte tegen te komen in een putje van de douches... Het was een klein schattig padje. Hij leefde nog, ook al deed ie alsof ie dood was. Ik heb snel mijn camera gepakt en heb hem daarna snel buiten gebracht. Dit padje was toch wel flink van zijn padje geraakt... Al heeft hij wel veel geluk gehad dat ik nog geen schoonmaakmiddelen in de putjes had gekwakt. Ik hoop dat hij nog een mooi paddenleventje tegemoet gaat en niet meer in zo'n penibele situatie terecht komt.

Op mijn handschoen op weg naar buiten

Weer in de natuur waar ie hoort

Wat een droppie hè


Follow on Bloglovin




4 opmerkingen:

  1. ach wat een schattig padje, gelukkig heb je 'm gered!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het was ook een schattig beestje en hij was ook mooi. Ik ben ook erg blij dat hij het overleefd heeft en weer buiten rond loopt.

      Verwijderen
  2. Ik vind je maar dapper, ik had hem niet durven pakken. ik denk dat mijn dochters ook niet meer onder de douche zouden durven, bang dat er padjes uit komen. Pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha...dank je Pascale, ik vond het alleen maar zielig voor dat padje. Eerst in een putje zitten, dan bruut uit het putje gevist worden, dan op de grond gegooid worden op je ruggetje (een paar cm van de vloer), dan weer opgepakt worden, dan op de foto moeten en dan pas weer buiten los gelaten worden. Ik snap wel dat ie deed alsof ie dood was... wat een avontuur voor het beestje... ;)

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.