dinsdag 15 oktober 2013

Bankhangen en recykleren in opdracht

Van de week was ik een dagje vrij en na wat "verplichtingen" overdag ben ik 's avonds lekker op de bank gekropen om aan één van mijn haakprojectjes te werken. Gezellig met mijn kattenbeest erbij, hoe leuk is dat!

Lekker bankhangen
 
Een goede vriend van mij had twee kussentjes met emotionele waarde voor hem en hij wilde daarvoor leuke hoesjes hebben. Hij is gek op brandweerspullen en had een berg oude T-shirts met allerlei brandweerlogo's. Hij wilde dus dat ik die oude shirts om zou toveren in hoesjes voor zijn kussentjes. Zo gezegd zo gedaan. de voorkantjes zijn met de shirts gemaakt en de achterkanten met spijkerstof. Hij was er erg blij mee.
 
Patchwork van verschillende logo's

Stoer en mannelijk ;)

En nog één van een enkel shirt gemaakt
 
P.S: Sorry voor de slechtere kwaliteit foto's, maar ze zijn genomen in wat donkere settings.
 

Follow on Bloglovin




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.