zaterdag 7 september 2013

Tja... mooi papier

Vanmiddag ben ik naar de Action geweest (voor iemand anders) en ja hoor.... Ik kon het weer niet laten.... Maar ja, ik heb nou eenmaal een zwak voor mooie papiertjes :P Dus kwam ik thuis met een tas vol creatief materiaal...

3 boekjes vol heel mooi papier

En nog meer boekjes met mooie papiertjes

Verschillende kleurtjes lint

En nog meer fröbelspul

Die mega kitscherige blingbling wilde ik eens proberen voor op een cadeaulabel ofzo, maar dat schijnt ook op stof te kunnen, dus wie weet probeer ik dat ook.
Het mooie papier is lekker stevig dus daar wil ik labels van maken.

Oja, de boodschapjes voor die iemand anders is ook goed gekomen ;)


Follow on Bloglovin




6 opmerkingen:

  1. Het is me laatst gelukt de Action uit te komen met alleen dat wat ik nodig had, knap hè. Ik heb de stelling met papiertjes enzo overgeslagen want oh oh oh dit had ik toch ook zo meegenomen ☺

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen.... Dat is echt knap. Ik denk dat mij dat niet zou lukken hoor ;)

      Verwijderen
  2. Zo herkenbaar! Ik kom echt NOOIT de winkel uit met lege handen!

    Je hebt er een volger bij hoor! Welkom op mijn blog!!! :O)
    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohw gelukkig, dan ben ik niet de enige die met meer dan gehoopt weer buiten staat ;) Jij ook welkom op mijn blog, gezellig dat je nu ook volger van mijn blog bent.

      Verwijderen
  3. Komt altijd van pas al die leuke rommel van de Action! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.