zondag 1 september 2013

Lekker koken

Na veel en hard werken, waarbij ik amper thuis gegeten heb, vond ik het vandaag tijd om eens lekker te gaan koken (voor mezelf wel te verstaan). Er is vanmiddag/vanavond een hoop te doen in het centrum (veel bands enzo), maar ik blijf lekker thuis met mijn hoofd boven de potten en pannen. Ik heb nog wat laatste boodschapjes gedaan vanmiddag en nu staat alles heerlijk te pruttelen. Ik heb gelijk verschillende gerechten gemaakt zodat ik van de week weer minder werk heb om een heerlijk maaltje op mijn bord te toveren. Allereerst een pan hete kip en daarnaast een kiptajine met heel veel groenten. Ook heb ik weer knoflookpasta gemaakt, da's lekker makkelijk scheppen de volgende keer. En als laatste overheerlijke pittige feta om op stokbrood of toastje o.i.d. te smeren. En dit alles onder het genot van een goed muziekje, wat een fijne middag zo :)

Hete kip

Kiptajine met veel groenten
 
Vanavond ga ik fijn op de bank verder werken aan mijn leuke haakprojectje waar ik pas geleden mee begonnen ben. Als ik iets verder ben komt hier zeker ook een blogje over ;)


Follow on Bloglovin




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.