zaterdag 21 september 2013

Jammer maar helaas...

Van de week liep ik langs de kringloopwinkel bij mij om de hoek en daar zag ik toch een gaaf bed staan... Ik was eigenlijk wel gelijk verliefd... Maar ik had al zo'n vermoeden dat het door mijn schuine dak en alle balken niet zou passen. Toch ben ik gaan kijken vandaag en heeft hij voor mij het bed opgemeten en de maten opgeschreven. Thuis heb ik in beide slaapkamers alle mogelijkheden bekeken en opgemeten, maar helaas gaat het echt niet passen... Heel jammer... Ik hoop maar dat het bed ergens anders een mooi plekje krijgt.
Onderstaande foto is een indruk van het soort bed dat ik zag, het bed waar ik voor viel was kleiner, iets lichter en met heel ander houtsnijwerk.

Bron foto: Google
 
Wel kwam ik nog wat andere spulletjes tegen in de kringloopwinkel. Een rekje voor in mijn keuken, een kistje voor mijn crea spulletjes en een kistje met een spiegeltje erin. Dat was ooit een soort scheerkistje ofzo denk ik (want er zat ook een scheerkwast in, maar die heb ik achtergelaten in de winkel). Ooit wil ik graag een keer op een markt staan om mijn creaties te verkopen en dit kistje leek mij wel handig als mensen willen kijken of mijn zelfgemaakte oorbelletjes mooi staan. Ik denk dat ik beide kistjes nog wel ga pimpen, want vooral die grote vind ik niet mooi. Het rekje voor mijn keuken ga ik sowieso in de kleur van mijn keuken schilderen, dan hang ik het op en dan kan ik daar nog wat kruiden e.d. in kwijt.
 
Handig kistje...

...met spiegel die je uit kunt klappen

Kistje voor crea spulletjes
 
UPDATE: Vandaag liep ik weer langs de winkel en heb ik (door het raam heen, vandaar mindere kwaliteit) wat foto's gemaakt van het bed.... *zucht* Onder het mom van: "gelukkig hebben we de foto's nog..." En ook ter inspiratie want ik loop al heel lang met het idee in mijn hoofd voor een soort bedstede-achtig bed. Ik denk alleen dat de enig optie in mijn slaapkamer is om er zelf 1 te bouwen. Ik ga er nog eens hard over nadenken ;)
 
Dit is dus het bed dat ik gezien heb (het blijft *wauw*)
 

Follow on Bloglovin




6 opmerkingen:

  1. Ik kom die scheerspiegels wel vaker tegen op,rommelmarkten, inclusief vieze kwasten inderdaad hahaha. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lijkt me wel handig en ik vind 'm wel leuk ook, alleen ff pimpen want echt mooi vind ik 'm niet ;)

      Verwijderen
  2. Ow dat is wel heel mooi, het zou bij mij ook niet passen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, echt zóóó jammer. Ik zag mezelf er al gezellig in liggen met allemaal leuk beddengoed en kussens enzo.

      Verwijderen
  3. of je gaat eens logeren in Kasteel Kerckebosch in zeist.
    in het torentje staat zo'n soort bed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. of je gaat eens logeren in Kasteel Kerckebosch in zeist.
    in het torentje staat zo'n soort bed.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.