dinsdag 24 september 2013

Haakwerkjes en *durf te vragen*

De laatste maanden heb ik veel gewerkt en weinig blogjes geplaatst. Ik heb ook erg weinig op creatief gebied gedaan, terwijl er wel veel klaarligt en in mijn hoofd zit om te doen. Het enige dat ik gedaan heb in de afgelopen drukke maanden is wat haakwerk ter ontspanning terwijl ik op de PC wat gemiste programma's terug keek. Het haken gaat niet erg snel, maar stukje bij beetje groeien mijn projectjes wel. Zo ben ik nog volop bezig met mijn lampenkap, heb ik nog een paar toeren aan mijn regenboogdeken gehaakt en ik heb granny's gehaakt waar ik een kussentje van wil maken voor mezelf. Ook heb ik nog een label gehaakt om te proberen. En er liggen al wat bollen klaar voor een volgend project. Mijn handen jeuken om weer lekker veel creaties te maken en binnenkort krijg ik daar ook weer meer tijd voor.

Vorderingen lampenkap

Kleine vordering regenboogdeken

Dit wordt een kussentje voor mezelf

Een probeerseltje

Wel heb ik de afgelopen maanden met plezier regelmatig jullie blogs gelezen. En door al die inspiratie kwam er bij mij een brutale vraag naar boven. Ik zit al lang te twijfelen of ik deze vraag zal stellen, maar ik ga het toch doen. Nooit geschoten is altijd mis. Ik zie op sommige blogs de mooiste zelfgemaakte stempels voorbij komen en ik zou heel graag een stempel willen hebben met mijn "logo" erop. Nou is mijn vraag of iemand voor mij zo'n stempel wil maken. Ik wil er evt. voor betalen of ruilen voor crea-materiaal ofzo. Het gaat om onderstaand "logo" en dan ca. 4 x 4 cm als dat kan.

Wat zou het leuk zijn hier een stempel van te hebben


Follow on Bloglovin




4 opmerkingen:

  1. Helaas kan ik niet zulke mooie stempels maken Marion, ben nog in de oefenfase maar anders had ik het met veel plezier voor je gemaakt. Ik hoop dat zich snel een stempelmaakster bij je meldt. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha..lekker blijven oefenen, dan komt het vast wel goed. Ik hoop ook dat iemand zich meldt die voor mij een stempel wil maken.

      Verwijderen
  2. Oooh, ik ben benieuwd naar je lampenkap.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jah, ik zelf ook wel eigenlijk. Ik doe maar wat en tot nu toe gaat wel aardig, hihi...

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.