maandag 5 augustus 2013

Kermis

Nu iedereen vakantie heeft (gehad) moet ik juist elke dag werken. Maar gisteren had ik lekker tijd om gezellig een avondje weg te gaan. Even bijkletsen met bekenden onder het genot van een drankje, lekker uit eten geweest en naar de kermis. Nou ga ik nergens in op de kermis omdat ik daar niet tegen kan, maar het reuzenrad vind ik wel leuk. Even van het mooie uitzicht genieten en een briesje door de haren.

Mooi uitzicht

Lekker ver kijken

En de zon gaat bijna onder

Dat was weer een leuk ritje


Follow on Bloglovin




2 opmerkingen:

  1. Hier is het ook pas kermis geweest, altijd gezellig om daar even doorheen te lopen. Dit jaar geen reuzenrad bij ons, viel me op. Ik ga normaal ook nergens in, ja 1 keer in muizenstad geweest een paar jaar terug en dit jaar in de achtbaan omdat mijn vader dat eens wilde proberen. Maar daar ben ik nu wel weer even van genezen hahaha. (ik word oud)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha...Marika, ik ga dat niet meer proberen hoor in een achtbaan... Dat komt niet goed aan deze kant... :S Maar ik vind de sfeer op de kermis altijd leuk, heel gezellig. Lekker mensen kijken vanaf het terras ;)

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.