donderdag 8 augustus 2013

Elke dag anders

Ik kan er geen genoeg van krijgen, wat is het toch mooi onderweg als ik naar huis rijd van en naar mijn werk. Elke dag is anders en er is altijd wel iets te zien. En wat ben ik blij dat ik mijn cameraatje altijd bij me heb. Vandaag (en vorige week ook) ben ik weer gestopt en zelfs een stukje omgereden om wat mooie foto's te maken.

Wat een prachtige kleuren weer...

...en mooie wolken

Gewoon zo mooi

Vandaag op een andere plek foto's gemaakt...

...omdat ik dit schip aan het werk zag

Druk aan het werk...

...in deze prachtige omgeving

En let op de vissers langs de waterkant, hahaha...
 
Van de week was het echt spectaculair met flink onweer langs de kust, maar toen leek het mij verstandiger om in de auto te blijven. Maar gaaf was het wel om te zien. Het leek een soort enorme zwarte kwal met voortdurende flitsen in het midden. Op het filmje dat ik heb opgezocht op You Tube kun je wel een goede indruk krijgen van hoe dat eruit zag. Filmpje onweer


Follow on Bloglovin




4 opmerkingen:

  1. WOW! Prachtig en wat een bofferd dat jij dat elke dag kan en mag zien en er natuurlijk ook oog voor hebt. Geniet!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.