zaterdag 6 juli 2013

Wat een heerlijke dag

Eindelijk echt mooi zomerweer. Wat een fijne dag! Ik moest eerst even een beetje werken maar daarna kon ik heerlijk de tuin in. En dat was erg fijn.
Ik heb lekker gewerkt aan een nieuw haakprojectje wat uiteindelijk een kussenhoes moet worden.
Ik had neon garen gekocht en wilde daar toch wel mee aan de slag, dit wordt de voorkant en de achterkant wil ik naaien met een leuke rozenstof.

Leuk projectje met neongaren
 
Mijn eerste bloemetje is gehaakt :)
 
Muts vindt het heel gezellig om bij mij te zijn en ging gezellig onder mijn tuinstoel in de schaduw zitten.
 
Gezellig onder de stoel in de schaduw

Lekker in de tuin
 
Ik heb ook nog even een beetje opgeruimd in de tuin en dan kom je de mooiste dingen tegen. Echt genieten vind ik dat!
 
Wat leuk, een kikker in de tuin

Mooi viooltje

Kleine paddestoel

Mijn Kamperfoelie in bloei

En bijna in bloei

Leeuwebekje in bloei
 
Na al dat werken en genieten had ik wel zin in een lekker glaasje rode wijn, ik had nog wat flessen die ik gekregen heb en vond deze wel een mooi etiket hebben. En deze wijn is nog erg lekker ook, heel fruitig.

Mooi etiket...

...en hij smaakt nog erg goed ook ;)
 
Morgen nog een mooie zomerdag, ik heb er zin in! Fijn weekend voor jullie allemaal en voor degenen die vakantie hebben: fijne vakantie! Geniet ervan!
 
P.S: nog ca. 1,5 week tot het verloten van mijn eerste Give Away, ik hoop toch wel op wat meer deelnemers, dus doe lekker mee ;)


Follow on Bloglovin




4 opmerkingen:

  1. Nou, dat ziet er echt uit als genieten !!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat was het ook, hopelijk vandaag weer zo'n mooie en fijne dag :)

      Verwijderen
  2. Je bent goed bezig met dat haken! En wat een schatje die Muts. Mijn vakantie begint morgen dus heerlijk met dat weer. Morgen een lekker dagje strand, niets mis met vakantie in eigen land :-) Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.