vrijdag 26 juli 2013

Neon haakprojectje klaar

Het neon haakprojectje waar ik aan was begonnen is klaar. Het is gelukkig ook nog gelukt zoals ik het in mijn hoofd had. De grijze rand had ik in eerste instantie niet in de kleur grijs in mijn hoofd, maar omdat het neon garen op was en ik ook pas later het stofje erbij gezocht heb vond ik het wel leuk passen zo. Ik heb geen sluiting gemaakt met knopen of ritsen maar een zgn. hotelsluiting gebruikt zodat de bank of stoel waar dit kussen ooit op beland niet kan beschadigen. Ik ben dus blij met het eindresultaat.

Gehaakte kussenhoes...

...met bloem...

...en vrolijke achterkant

Op naar het volgende project, al weet ik nog niet wat dat gaat worden ;)


Follow on Bloglovin




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.